Štefan, D. (2024). Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726
Štefan, Dario. "Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726
Štefan, Dario. "Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726
Štefan, D. (2024). 'Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726
Štefan D. Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2024 [pristupljeno 23.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726
D. Štefan, "Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726