Fuček, V. (2015). VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Undergraduate thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254
Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254
Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254
Fuček, V. (2015). 'VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254
Fuček V. VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2015 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254
V. Fuček, "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254