Vekić, M. (2021). IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE (Undergraduate thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937
Vekić, Morana. "IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937
Vekić, Morana. "IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937
Vekić, M. (2021). 'IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE', Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937
Vekić M. IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2021 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937
M. Vekić, "IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE", Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937