Šiptar, L. (2024). Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM (Undergraduate thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159
Šiptar, Laura. "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159
Šiptar, Laura. "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159
Šiptar, L. (2024). 'Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM', Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159
Šiptar L. Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159
L. Šiptar, "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM", Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159