Brezak, G. (2015). UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991
Brezak, Goran. "UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991
Brezak, Goran. "UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991
Brezak, G. (2015). 'UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991
Brezak G. UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2015 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991
G. Brezak, "UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991