Zgazivoda, K. (2017). ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
Zgazivoda, Kristina. "ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
Zgazivoda, Kristina. "ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
Zgazivoda, K. (2017). 'ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
Zgazivoda K. ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2017 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
K. Zgazivoda, "ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396