Babić, L. (2017). DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614
Babić, Lea. "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614
Babić, Lea. "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614
Babić, L. (2017). 'DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 15.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614
Babić L. DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2017 [pristupljeno 15.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614
L. Babić, "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614