Telebar, I. (2016). eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713
Telebar, Igor. "eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713
Telebar, Igor. "eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713
Telebar, I. (2016). 'eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713
Telebar I. eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2016 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713
I. Telebar, "eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713