Blažević, I. (2024). Uloga oglašavanja u konceptu integrirane marketinške komunikacije (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:957277
Blažević, Iva. "Uloga oglašavanja u konceptu integrirane marketinške komunikacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:957277
Blažević, Iva. "Uloga oglašavanja u konceptu integrirane marketinške komunikacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:957277
Blažević, I. (2024). 'Uloga oglašavanja u konceptu integrirane marketinške komunikacije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:957277
Blažević I. Uloga oglašavanja u konceptu integrirane marketinške komunikacije [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2024 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:957277
I. Blažević, "Uloga oglašavanja u konceptu integrirane marketinške komunikacije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:957277