Telebar, I. (2016). E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868
Telebar, Igor. "E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868
Telebar, Igor. "E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868
Telebar, I. (2016). 'E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868
Telebar I. E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2016 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868
I. Telebar, "E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868