Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA  NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Jezerčić, Ivan
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Jezerčić, I. (2018). UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489

Jezerčić, Ivan. "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489

Jezerčić, Ivan. "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489

Jezerčić, I. (2018). 'UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489

Jezerčić I. UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2018 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489

I. Jezerčić, "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.