Knežević, V. (2019). MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398
Knežević, Vedrana. "MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398
Knežević, Vedrana. "MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398
Knežević, V. (2019). 'MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398
Knežević V. MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2019 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398
V. Knežević, "MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398