Petonjić, A. (2022). Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332
Petonjić, Antonela. "Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332
Petonjić, Antonela. "Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332
Petonjić, A. (2022). 'Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332
Petonjić A. Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2022 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332
A. Petonjić, "Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332