Balaž, M. (2022). Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213
Balaž, Marko. "Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213
Balaž, Marko. "Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213
Balaž, M. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213
Balaž M. Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2022 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213
M. Balaž, "Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213