Vogrinčić, M. (2016). FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674
Vogrinčić, Matija. "FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674
Vogrinčić, Matija. "FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674
Vogrinčić, M. (2016). 'FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674
Vogrinčić M. FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2016 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674
M. Vogrinčić, "FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674