Golubić, L. (2023). Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554
Golubić, Lara. "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554
Golubić, Lara. "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554
Golubić, L. (2023). 'Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554
Golubić L. Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554
L. Golubić, "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554