Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic
U: 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 226-240. urn:nbn:hr:165:869502

Gregorić, Marina; Kovačević, Martina; Tubić, Dejan

Citirajte ovaj rad

Gregorić, M., Kovačević, M. i Tubić, D. (2022). Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic. 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra (str. 226-240). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502

Gregorić, Marina, et al. "Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic." 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra, Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, str. 226-240. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502

Gregorić, Marina, Martina Kovačević i Dejan Tubić. "Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic." U 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra, 226-240. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. Citirano 21.01.2025.. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502

Gregorić, M., Kovačević, M. i Tubić, D. (2022) 'Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic', 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra, Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 226-240. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502 (Datum pristupa: 21.01.2025.)

Gregorić M, Kovačević M, Tubić D. Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic. 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; 2022. Str. 226-240. [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502

M. Gregorić, M. Kovačević i D. Tubić, "Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic", 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502 [Citirano: 21.01.2025.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.